***STRICTLY UNDER EMBARGO UNTIL1 APRIL 00:00 BST***

POOLE 30.03.2023 - Na het veroveren van de wereld van de ketting Smeren, Muc-Off, de wereldwijde leider in Fiets en Motorfiets zorg en prestaties is trots aan te kondigen dat het zijn aanbod uitbreidt van de schuur naar het bed, met de lancering van Muc-Off Sex Smeren.

In een recent consumentenonderzoek vroeg Muc-Off zijn fans welke producten het merk als volgende zou moeten ontwikkelen. Seks Smeren was de populairste suggestie. Het Digital Marketing Team ontdekte ook dat de derde meest populaire zoekterm op Google was: "Kan ik Muc-Off Smeren gebruiken voor meer dan alleen mijn fiets?". Deze inzichten leidden tot de aanstelling van een nieuw crackteam van seksuologen die aan de slag gingen om een Smeren te produceren die bestand is tegen de eisen van de meest intense seksuele ontmoetingen, of het nu gaat om solo rijden, met een partner of zelfs als onderdeel van een groep.

Deze nieuwe Sex Smeren , die technologie ontleent aan haar hoogwaardige kettingsmeermiddelen zoals de wereldberoemde Ludicrous AF, is geformuleerd om ultrazachte, langdurige en herhaalbare resultaten te leveren. De unieke formule zorgt voor zelfsmerende eigenschappen die de wrijving optimaliseren en het vermogensverlies verminderen, terwijl de hogedrukadditieven zorgen voor een ongeëvenaarde duurzaamheid in droge, vochtige en volledig natte omstandigheden.

"We hebben lang en hard gewerkt aan de ontwikkeling van een diep doordringend smeermiddel dat het midden houdt tussen gladheid en slijtage. Met onze Fiets smeermiddelen is het de bedoeling dat er geen wrijving optreedt, maar na ronde, na ronde, na ronde van interne tests hebben we vastgesteld dat wrijving van vitaal belang is om een bevredigend resultaat te bereiken." Hoofd productontwikkeling, Muc-Off.

Muc-Off gebruikte tijdens de ontwikkeling een dermatologisch aangepaste versie van hun interne tribometer, waarbij de belangrijkste bevindingen werden ondersteund door onafhankelijke testinstanties. Volgens het ontwikkelingsteam waren het echter de tests in de praktijk die het meest overtuigend bleken, vandaar dat ze duizenden uren van diepgaand onderzoek op verschillende plaatsen en posities moesten klokken, waarbij ze vaak de hele nacht doorwerkten.

Muc-Off Sex Smeren zal een beperkte oplage zijn, en of het binnenkort komt ligt in handen van rijders die gevraagd worden om hun interesse te registreren. Muc-Off heeft bevestigd dat als genoeg klanten het willen, ze het zullen maken, dus klik op de link om Sex Smeren binnenkort in productie te krijgen: muc-off.com/pages/sexlube

DOWNLOAD PERSBERICHT EN ACTIVA

PERSCONTACT

Steve Fearn, Senior Marketing Communications Manager.

OVER MUC-OFF:

In 1991 gingen Rex en Marilyn Trimnell van start met X-Lite UK. Na het ontwerpen en produceren van 's werelds eerste twin crown Fiets vork, creëerde Rex een perfect roze spray om Reinigen zijn kit. Om een lang verhaal kort te maken, Rex's reiniger was het beste sinds gesneden brood, en het duurde niet lang voordat het bekend werd en Muc-Off was geboren.

We gaan nu verder en Muc-Off is het go-to merk voor topruiters. En, mocht het je nog niet zijn opgevallen, we doen tegenwoordig iets meer dan onze originele roze reiniger.

Bekijk het volledige assortiment op: www.muc-off.com