POOLE 20.05.2024 - VOOR ONMIDDELLIJKE PUBLICATIE: Muc-Off, de wereldwijde leider in Fiets en Motorfiets verzorging en prestaties, is verheugd om de lancering van Silky Ophanging Serum aan te kondigen, het tweede product in de nieuwe 'Technical Series' van het merk, die volgt op de lancering van de Ceramic Protection Kit eind vorig jaar.

Dit serum met siliconen is ontworpen om de prestaties van Ophanging aanzienlijk te verbeteren. Het oppervlak van geanodiseerde steunen bevat microscopisch kleine gaatjes die na verloop van tijd opslagplaatsen worden voor Vuil en vuil, wat de efficiëntie en levensduur beperkt. Door deze gaatjes op te vullen, creëert Silky Ophanging Serum een ultralaag wrijvingsoppervlak dat de prestaties van Ophanging verbetert, de vuilaanhechting vermindert en de levensduur van de onderdelen verlengt.

Na duizenden uren testen en ontwikkelen in het eigen R&D centrum, stuurde Muc-Off het serum voor onafhankelijke tests naar de FOX Factory. Na drie maanden testen, waaronder Mix Fluid, Fork, Shock en Transfer SL part compatibility en Shock Dyno testen, vond FOX Silky Ophanging Serum veilig voor gebruik op haar onderdelen. Het rapport concludeerde dat het product geen nadelige effecten vertoonde toen het werd getest op FOX vloeistoffen, vetten, oliën en onderdelen. In het geval van de Shock Dyno test, simuleerde de test vijf tot zeven jaar gebruik, waarna de met Serum gecoate schokdemper precies functioneerde zoals ontworpen en een beluchtingsscore van nul had.

"We zijn geobsedeerd door het verleggen van de grenzen in innovatie en het bieden van prestatieverbeteringen aan rijders over hun hele fiets - van de Aandrijflijn tot de staanders. Silky Ophanging Serum is het volgende product in onze Technical Series, die gericht is op het verbeteren van de prestaties op een aantal gebieden. Houd je ogen open als deze serie zich verder ontwikkelt, we hebben een aantal baanbrekende producten in de pijplijn." Alex Trimnell, CEO bij Muc-Off.

Net als de meeste producten in Muc-Off's assortiment, zal Silky Ophanging Serum het Project Green logo van het merk dragen. De formule is PFC-vrij, wat betekent dat het niet schadelijk is voor mens of milieu, en het zit in een volledig recyclebare fles - allemaal onderdeel van Muc-Off's voortdurende inzet voor duurzaamheid.

De nieuwe pompactie-trekker van de flacon betekent dat het aanbrengen eenvoudig is; het ontwerp zorgt ervoor dat het serum met gerichte precisie wordt uitgeworpen, waardoor overspray wordt geminimaliseerd. Muc-Off raadt echter altijd aan om remschijven af te dekken bij gebruik van producten op siliconenbasis om vervuiling te voorkomen.

Silky Ophanging Serum wordt geleverd in een sprayflacon van 100 ml, kost £4,99 / €6,99 / $8,99 en is nu verkrijgbaar bij het wereldwijde dealernetwerk Muc-Off , Selecteren e-retailers en rechtstreeks bij www.muc-off.com.

PERSCONTACT
T +44779 547 3002 E [email protected].

OVER MUC-OFF:
In 1991 begonnen Rex en Marilyn Trimnell met X-Lite UK. Na het ontwerpen en produceren van 's werelds eerste twin crown Fiets vork, creëerde Rex een perfect roze spray om Reinigen zijn kit. Om een lang verhaal kort te maken, Rex' reiniger was het beste sinds gesneden brood, en het duurde niet lang voordat dit bekend werd en Muc-Off was geboren.
We gaan nu snel verder en Muc-Off is het go-to merk voor topruiters. En voor het geval het je nog niet was opgevallen, we doen tegenwoordig iets meer dan onze originele roze reiniger.
Bekijk het volledige assortiment op: www.muc-off.com