POOLE 08.09.2023 - Muc-Off, wereldwijd marktleider op het gebied van Fiets en Motorfiets onderhoud en prestaties, is verheugd te kunnen aankondigen dat het is opgenomen in de prestigieuze FEBE Growth 100 voor 2023. Muc-Off is het enige Fiets en powersports merk in deze indrukwekkende lijst, wat getuigt van hun niet aflatende inzet voor innovatie, kwaliteit en duurzame groei.

De FEBE Growth 100 is een jaarlijkse ranglijst van de meest dynamische en snelst groeiende bedrijven in verschillende sectoren, met een duidelijke focus op bedrijven die gedreven worden door visionaire ondernemers. Deze prestigieuze lijst weerspiegelt de niet aflatende inspanningen en vooruitstrevende strategieën van ondernemers die een revolutie teweeg hebben gebracht in hun sector.

Muc-OffDe verschijning van het merk op de FEBE Growth 100 laat de ondernemersgeest zien die vanaf het begin aan de basis heeft gestaan van het merk. De passie van de oprichters voor fietsen en hun verlangen om uitzonderlijke oplossingen voor renners te creëren zijn de drijvende kracht achter het succes geweest. Deze erkenning als het enige Fiets merk op de lijst bevestigt Muc-Off's baanbrekende reputatie, waarbij het merk bekend staat om het verleggen van grenzen binnen de industrie.

"We zijn vereerd dat we zijn opgenomen in de FEBE Growth 100 voor 2023 en we zijn onze visionaire oprichters, toegewijde team, klanten en partners dankbaar voor het mogelijk maken van deze prestatie. Als familiebedrijf omarmen we de geest van ondernemerschap die ons de volledige vrijheid geeft om te innoveren en baanbrekende producten te creëren. Deze vrijheid is de ruggengraat van ons merk en stelt ons in staat om baanbrekende producten te maken die rijders over de hele wereld verrassen en blij maken, en die tegelijkertijd nieuwe standaarden in de branche zetten." Alex Trimnell, CEO van Muc-Off.

Muc-Off blijft toegewijd aan het pad dat het bedrijf tot dit punt heeft gebracht: Focussen op innovatie, strategische partnerschappen aangaan, ongeëvenaarde klanttevredenheid leveren en hun beroemde ondernemersgeest koesteren. Ga voor meer informatie over Muc-Off naar www.muc-off.com.

PERSCONTACT

Steve Fearn, Senior Marketing Communications Manager.

OVER MUC-OFF:

In 1991 gingen Rex en Marilyn Trimnell van start met X-Lite UK. Na het ontwerpen en produceren van 's werelds eerste twin crown Fiets vork, creëerde Rex een perfect roze spray om Reinigen zijn kit. Om een lang verhaal kort te maken, Rex's reiniger was het beste sinds gesneden brood, en het duurde niet lang voordat het bekend werd en Muc-Off was geboren.

We gaan nu verder en Muc-Off is het go-to merk voor topruiters. En, mocht het je nog niet zijn opgevallen, we doen tegenwoordig iets meer dan onze originele roze reiniger.

Bekijk het volledige assortiment op: www.muc-off.com