POOLE 15 augustus. 2024 - VOOR ONMIDDELLIJKE PUBLICATIE: Muc-Off, wereldwijd marktleider in Fiets en Motorfiets care, kondigt de lancering aan van twee nieuwe toevoegingen aan het assortiment voor outdooravonturen: De Muc-Off koeltas en de Vital Fluids Ice Pack; beide ontworpen om de hitte te verslaan en de verfrissingen na het fietsen fris en koel te houden.

De Muc-Off koeltas combineert robuuste functionaliteit met een innovatief ontwerp. Hij heeft een robuuste, waterdichte TPU en gegoten constructie die duurzaamheid garandeert in zelfs de meest extreme weersomstandigheden. Met een inhoud van 15 liter kan de koeltas tot 24 blikjes comfortabel opbergen en houdt hij drankjes en snacks tot acht uur lang ijskoud dankzij de superieure meerlaagse, geïsoleerde voering. De tas is nog praktischer dankzij de waterdichte rits en het lekvrije ontwerp, waardoor hij kan worden gevuld met losse ijsblokjes of in combinatie met de nieuwe Vital Fluids Ice Pack, die de koelcapaciteit aanzienlijk vergroot.

De belangrijkste kenmerken van de Cool Bag zijn de gevoerde handgrepen en een handgreep aan de zijkant voor gemakkelijk transport, samen met een afneembare, verstelbare schouderriem voor meer comfort tijdens langere avonturen. Een opbergvak met rits aan de voorkant biedt veilige opbergruimte voor sleutels en telefoons, terwijl de achterkant is voorzien van een speciale sleuf voor het opbergen van een Muc-Off Stainless-Steel Bottle Opener (apart verkrijgbaar). Bovendien is de tas UV- en schimmelbestendig voor een lange levensduur en hygiëne. De hele tas is gemaakt van BPA-vrije materialen die geschikt zijn voor levensmiddelen.

De Vital Fluids Ice Pack (afzonderlijk verkrijgbaar) is het natuurlijke hulpje van de koeltas. Ontworpen met een duurzame HDPE constructie en een unieke vorm voor optimale koeling, is het de perfecte keuze voor langere dagen uit. De ice pack is voorzien van een Biologisch afbreekbaar, niet-giftige gel, die niet alleen milieuvriendelijk is, maar ook snel bevriest en voor langere periodes de temperatuur koel houdt.

"De kwaliteit van zowel de koeltas als de Vital Fluids Ice Pack is van het hoogste niveau. We hebben een heleboel slimme functies ingebouwd om ervoor te zorgen dat die verfrissingen na de rit perfect gekoeld zijn wanneer je er klaar voor bent. Ze zijn ontworpen om te voldoen aan de zware en gevarieerde eisen van onze outdoor-liefhebbers, ongeacht hoe ver hun avonturen gaan - want wie houdt er niet van een koud drankje met vrienden na een dagje uit op epic ?" Alex Trimnell, CEO van Muc-Off.

Zowel de koeltas als de Vital Fluids Ice Pack maken deel uit van Muc-Off's voortdurende toewijding aan het verbeteren van de ervaringen van rijders door duurzame producten van hoge kwaliteit te leveren voor outdooravonturiers.

De Muc-Off koeltas kost £100 / €125 / $200 en de Vital Fluids Ice Pack kost £10 / €10 / $15. Beide zijn nu wereldwijd verkrijgbaar, exclusief via www.muc-off.com.

DOWNLOAD PERSBERICHT EN LANCEERMIDDELEN

PERSCONTACT

OVER MUC-OFF:

In 1991 gingen Rex en Marilyn Trimnell van start met X-Lite UK. Na het ontwerpen en produceren van 's werelds eerste twin crown Fiets vork, creëerde Rex een perfect roze spray om Reinigen zijn kit. Om een lang verhaal kort te maken, Rex's reiniger was het beste sinds gesneden brood, en het duurde niet lang voordat het bekend werd en Muc-Off was geboren.

We gaan nu verder en Muc-Off is het go-to merk voor topruiters. En, mocht het je nog niet zijn opgevallen, we doen tegenwoordig iets meer dan onze originele roze reiniger.

Bekijk het volledige assortiment op: www.muc-off.com