POOLE 14.06.2024 - VOOR ONMIDDELLIJKE VRIJGAVE: Muc-Off, wereldwijd marktleider in Fiets , kondigt met trots de lancering aan van de nieuwste toevoeging aan het toonaangevende assortiment lekbescherming: De Precision Tubeless Repair Capsule - ontworpen voor het repareren van lekken in tubeless banden die te groot of te knoestig zijn om alleen met afdichtmiddel te dichten.

De capsule is gemaakt van duurzaam CNC-bewerkt 6061 aluminium met een slanke geanodiseerde afwerking en is voorzien van een robuuste 304 roestvrijstalen 2-in-1 punctieplug en ruimer. Met een met siliconen omwikkeld handvat voor gemakkelijke grip onder alle weersomstandigheden en een gekarteld schroefontwerp met weerbestendige O-ring is dit gereedschap een combinatie van functionaliteit en duurzaamheid.

Perfect voor elke tubeless bandenset, inclusief wegbanden, gravel en MTB, bevat de capsule, die verkrijgbaar is in twee kleuren - zwart en roze, vijftien reparatiepluggen in drie maten: Klein, middelgroot en groot voor elke situatie. Alles is netjes opgeborgen in een duurzaam Cordura® zakje dat rijders kunnen opbergen in een van Muc-Off's nieuwe fiets tas opties, waaronder de Saddle Pack, Explorer Bar Bag, en Ride Pack.

"Elke tubeless rijder kent de frustratie van een lekke band die maar niet wil dichten, vooral als je mijlenver weg bent. De Precision Tubeless Repair Capsule is een superhandig hulpmiddel voor als het ergste gebeurt. Het kan niet eenvoudiger in gebruik zijn en het is supercompact, zodat je het altijd bij de hand hebt voor noodreparaties op het parcours of langs de weg." Alex Trimnell, CEO bij Muc-Off.

Het gebruik van de capsule is eenvoudig: Rijders hoeven alleen maar de resten van het gat te verwijderen, de juiste maat worm te gebruiken ( Selecteren ) en het gat uit te boren om het voor te bereiden op de plug. Het is dan een kwestie van de worm door het gereedschap steken (het gereedschap kan ook vooraf geladen worden voor snelheid) en het gereedschap in het gat steken, voordat je het draait om de plug vast te zetten. Tot slot hoeft de band alleen nog maar te worden opgepompt en het overtollige rubber te worden weggesneden.

De Precision Tubeless Repair Capsule kost £25 / €30 / $30 en is nu verkrijgbaar bij het wereldwijde dealernetwerk van Muc-Off , bij geselecteerde e-tailers en rechtstreeks via www.muc-off.com.

DOWNLOAD HIER AFBEELDINGEN

PERSCONTACT
T +44779 547 3002 E [email protected].

OVER MUC-OFF:
In 1991 begonnen Rex en Marilyn Trimnell met X-Lite UK. Na het ontwerpen en produceren van 's werelds eerste twin crown Fiets vork, creëerde Rex een perfect roze spray om Reinigen zijn kit. Om een lang verhaal kort te maken, Rex' reiniger was het beste sinds gesneden brood, en het duurde niet lang voordat dit bekend werd en Muc-Off was geboren.
We gaan nu snel verder en Muc-Off is het go-to merk voor topruiters. En voor het geval het je nog niet was opgevallen, we doen tegenwoordig iets meer dan onze originele roze reiniger.
Bekijk het volledige assortiment op: www.muc-off.com